Editors ChoiceInterstingՀեռուստա/ռադիոՎիդեոՎիրուսային

Heineken-ի հերթական “գլխին սարքոցին”

#share Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInShare on VKShare on TumblrDigg thisShare on StumbleUponShare on RedditBuffer this pageEmail this to someone

Heineken  գարեջրի բրենդը ինչպես  միշտ, առիթը բաց չի թողնում ֆուտբոլային կարևոր հանդիպումները դարձնել “Բրենդային” տոն։ Ինչպես գիտենք Heineken-ը “քարոզում է” ընկերների հետ միասին ֆուտբոլ դիտելը։ Եվ ահա, Փետրվարի 17-ի Չեմպիոնների Լիգայի (որի գլխավոր հովանավորը հենց հանդիսանում է Heineken-ը) հերթական կարևոր հանդիպումներից մեկի՝  Ռոմա – Ռեալ Մադրիդ հանդիպման ժամանակ Heineken-ը Փաբլիցիս Իտալիայի շնորհիվ իրականացրեցին հիանալի փերֆոմանս։

adindex heineken friends adindex heineken girl

Նախապատմությունը նրանում է, որ Հռոմում գտնվել է մի ընկերախումբ, ովքեր տարիներ շարունակ միասին էին դիտում Ռոմայի հանդիպումները։ Սակայն փետրվարի 17-ի հանդիպմանը, ընկերներից մեկը՝  Սիմոնե Էլեպին հրաժարվեց ընկերենրով, տանը, հեռուստացույցի շուրջ դիտել հանդիպումը պատճառաբանելով որ հիվանդ է։ Սակայն իրականում նա գնաց մարզադաշտ մարզադաշտում դիտելու համար խաղը։ Տրիվիալ է հնչելու, սակայն թե ինչ եղավ հետո, պարզապես արժե դիտել հոլովակը։

Արշավի հեղինակներն են՝

Գործակալություն: Publicis
Արևմտյան եվրոպայի գլխավոր գործադիր տնօրեն, կրեատիվ տնօրեն: Bruno Bertelli

Ի դեպ, Heineken-ը ակտիվ է եղել նաև Ռեգբիի Աշխարհի Առաջնության շրջանակներում և մենք անդրադարձել էինք Ռեգբիի սարքոցիներին Heineken-ի հետ։

Նախորդ գրառումը

Վերադարձ ապագա կամ Nike-ը թողարկեց ինքնակապվող մարզակոշիկները

Հաջորդ գրառումը

Արգենտինական ՀԱՏԻԿՈՆ: ՕՐՎԱ ՀՈԼՈՎԱԿԸ

չկա մեկնաբանություն

Թողնել Մեկնաբանություն

Your email address will not be published. Required fields are marked *