Editors ChoiceInterstingPRԻնստալիացիաներՍոցիալական արշավՏեխնոլոգիական

Արժանի Cannes Lions-ի ոսկի

#share Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Pin on PinterestShare on LinkedInShare on VKShare on TumblrDigg thisShare on StumbleUponShare on RedditBuffer this pageEmail this to someone

Y&R-ի Մոսկովյան բաժանմունքի մասնագետների իրականացրած արշավը Կաննի Փառատոնում ստացել է ոսկե մրցանակ: Արշավը սոցիալական էր: Արշավի իմաստը կայանում էր նրանում, որ ավտոկայանատեղիներում հատուկ ահշմանդամների համար նախատեսված վայրերում կայանում են ոչ այդ խոցելի խմբերի ներկայացուցիչները ու դրա համար հոլոգրամայով ստացել են մի հաշմանդամի սայլակով տղայի կերպար, որը կայանատեղի մտնելիս զգուշացնում է, որ սա հատուկ տեղ է հաշմանդամի համար: Մանրամասները տեսանյութում՝

Ի դեպ, մեկ այլ գովազդային արշավ՝ աղջիկների ծեծկրտուք ավտոկայանատեղիի համար, ներկայացրել էինք ավելի վաղ:)

Նախորդ գրառումը

YOUNG&RUBICAM MOSCOW

Հաջորդ գրառումը

Ինչ կարող են անել մեծերը փոքրիկի ժպիտի համար

չկա մեկնաբանություն

Թողնել Մեկնաբանություն

Your email address will not be published. Required fields are marked *